Första Dagen I Skolan :D

GodMorgon! Första dan i skolan idag ju, ska bli kul och träffa alla kompisar! Det ska även börja en ny tjej i vår klass som heter Sofie/Sofia, så det ska bli lite spännande (eller vad man nu ska säga,haha) och träffa henne!

Jag hoppas att det inte är några lektioner, brukar typ aldrig vara det, så efter uppropet vet jag inte vad jag ska göra! Något med kompisarna tror jag ;)





Sitter nu här och dricker vanilj-te', och pratar med Lollo! Hon är lite spänd för hon börjar i nu skola, hihi! Sötnos <3

Nu måste jag äta lite frukost och sedan fixa en frisyr!

Ha en bra dag, finisar ;)

Puss!

Postat av: vivi

neah hon heter caroline. :p <3<3<3<3

2011-08-26 @ 17:07:17
URL: http://mitt liv mitt satt.blogg.se/
Postat av: Neah

Ahhhh, Vilma! det här var ju innan! ser du inte tiden o datumet? jag veet!

2011-08-26 @ 17:34:35

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback