Vrickade Foten idag...

Jahapp, då har man stukat foten då!



Det hända idag på gympan när vi spelade fotboll. Jag skulle ta en hög spark och så kom Calle och gjorde likadant, och då på något sätt gjorde han ett krokben så jag ramlade och tog emot mig på foten så jag lixom landade på den fel och vred den..? Hade jätteont, så gick till Skolsyster där jag fick bandage! Nu haltar jag och kan inte enns springa! Hahaha, känner mig som en gammal tant! ^^ 
Är så j*kla hispig och orolig att jag inte ska kunna vara med på dansuppvisningen! Går ju inte att dansa snyggt när man haltar! Jag veet att det kommer bli bra, men är ändå orolig som fan!

Nu ligger jag och myser med mammi och lillsyrran i soffan! Vi ska snart sätta på Eclipse!<3

Bloggar mer senare!





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback