Vilma 12 år!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är VILMAS födelsedag! Min älskade kompis Vilma som jag har känt jättelänge fyller 12 år idag! Grattis Grattis Vilma<3 Hela klassen har sjungt och grattat henne hela dagen!!
Söta,Roliga,Coola,Härliga och underbara Vilma! Min kompis föralltid!<3

V äldigt söt

I ntelligent 

L istig

M agnifik

A lltid snäll


Efter skolan var jag och Anna med Vilma och vi frågade henne vad hon ville göra! Då sa hon att hon ville cykla och äta glass! Så vi 3 cyklade till fältan och köpte varsin stor Cornetto! Vi gick runt i fältan, smaskade på våra goda glassar, pratade och skrattade!!! Sedan var jag & Vilma tvungna att gå hem, Vilma för att hon skulle ha släktkalas och jag för att byta om till badmintonen!




Söta Vilma & Anna



Vilma,Jag & Anna<3


Anna,Vilma & Jag med våra chokladglass-munnar!

Vi hade det iaf jätteroligt med söta vilma!






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback