Nu åker jag!

GodMorgon! 
Jag vaknade idag av att lilla Nellie slickade på min arm, så det kittlades! Hihi, peerfekt sätt att vakna på!♥
Sedan gick jag upp, och nu har jag precis kommit ut från en snabb-dusch!
  Nu håller jag på och klär på mig och packar det sista ;) Ska snart gå ut och äta frukost!
Eftersom bilresan tar uppåt 3-4 timmar så hr jag med mig lite roliga saker! Nintendo,Böcker,Papper&Penna,Ipod och Datorn :) Kanske Kanske blir det bloggning på vägen, men det beror på om internet funkar när man åker på en motorväg.... Annars Mobilblogg :)

Har en ganska tråkig res-Outfit, men jag känner att jag inte vill åka 4 timmar i en fin klänning, utan vill bara att den ska vara väldigt sköön :D




• Mango Kofta

• Lee Jeans

• Ray Bans

• Converse

Ha en underbar påsk alla läsare, med mycket påskägg och godis!♥

  

 


 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback