Majblomman!

Hello!

Dagen började med påsk-pyssling med våra söta fadderbarn! Efter det hade jag min presentation om Lady GaGa på engelska, vilket gick bra!

Idag fick vi sluta 1 ½ timme tidigare för att idag är första dagen vi säljer MAJBLOMMOR!
När klockan slog 1 skynade sig alla ut som galningar! Alla ville sälja till första bästa!
I början sålde jag med Jasmine,Hermine & Carro!
Gick inte särsklilt bra för mig då, så jag fortsatte min egen försäljning på strandvägen, där jag träffade Calle! Gick runt ensam lite i det ommrådet, och det gick bra :D
Ringde Jassi och undrade vart dom hade tagit vägen och dom sa att de hade tagit en liten paus hemma hos Hermine och att jag gärna fick komma, så det gjorde jag! Vi hade detg jätteroligt, åt lite mellis och lekte kock, eller vad det nu va! Vi gick sedan ut i vårvärmen och sålde lite mer, och sen styrde vi stegen mot fältan där Jassi skulle möta upp hennes mamma! Var lite i fältan med Jasmine & Hermine och sedan var jag tvungen att sticka till badmintonen!

Har nu sålt för nästan 3000 kr, på första dagen! Man får 10 % av det man säljer, så har redan tjänat ihop 300 kr ;)

Imorn ska jag också sälja fast med Gabbi och kanske Jasmine,Hermine & Carro!<3

Det var sååå varmt idag!! Nu känner man verkligen att det är vår! Jag gick runt i bara linne men frös inte ett dugg! Helt otroligt! Nästan alla på stan satt på någon solig bänk med solbrillor och åt glass :P Så skönt att vi äntligen kan släppa dunjackorna och vinterskorna, och byta ut det mot västar, trenchcoats och converse!
Nu när jag ska sälja lite varje dag får jag vara ute på stan mycket med kompisar, vilket är ett stort +!


   

Ganska fin är den i år också! I min favoritfärg, hihi!♥ Sött med lite vårig färg ;)







Majblommeväskan!
Samma skrikgröna-färg som förra året,hehe....



Lilla jag i mina solisar från Accesorize när jag säljer!





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback