SUSHI 4 U

Hallojsan! ^^

Andledningen varför jag inte har bloggat under kvällen är för att vi var och åt på resturang idag! Vi gick till en ny SUSHI-Resturang, som precis har öpnnat vid namn SUSHI 4 U. Pappa & Jag kände oss sugen på Sushi och så hade pappas kollega tipsat om den här resturangen så vi bestämde oss för att hit skulle vi gå! Resturange ligger endast 5 minuter hemmifrån, Vallhallavägen Hörnet Nybrogatan så det var också bra!

Det var verkligen god mat där! Ett ställe jag verkligen rekomenderar ;)
Jag tog:

Sushi med Yakitori
Sushi valfri 6 bitars med Kycklingspett och ris!

Självklart tog jag också min favoritsoppa som jag är besatt av, nämligen: MISO SOPPA! Är det bara jag som typ är helt kär i denna soppan? Sjukt god :P

Resturangen var inredd i Rött,Svart,Oranget och vitt! Det var verkligen jättemysigt! Hängde också sånna där japanska grejsimojser i taket av pappaer som var otroliga :)




Viken är eran favorit?

Mina är nog: Kräftstjärtarna eller rullarna!♥
 

Tog inga egna bilder, för mobben var urladdad! (Hoppas det var OK med google...)

 





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback