Studiedags Morgon!

GodMorgon!

Guud så skönt det var att sova ut! Att vakna pigg och utvilad känns sjukt bra!

Har varit vaken i ungefär en halvtimme och framm till nu har jag bara slappat i soffan och kollat på TV ;)

Nu på morgonen kommer jag nog ta det relativt lungt och så, duscha äta frukost och sånt!
 Mina planer för dagen måste jag nog bestämma nu, klockan är ju redan halv 11 och jag vill komma ut i det finfina vädret! Ringer nog någon kompis och ser om vi kan göra något!
Kanske ha picnik, eller gå ut på stan en sväng och köpa glass... Ut ska vi iallafall :D

Eftersom jag har jättemycket bilder från mitt underbara påsklov, så tänker jag göra en liten variant istället för allt i ett inlägg!

Kommer att göra ett inlägg med denna rubrik: Mitt påsklov dag 1/Landet dag 1 Mitt påsklov dag 2/ Landet dag 2...... o.s.v!

Sedan kommer jag att berätta & skriva om just den dagen och lägga upp bilder och så!
Ni kanske inte förstår men det kommer ni att göra när jag har börjat ;)
 
Så, nu ska jag göra i ordning mig, så mer bloggning kommer snart!



Haha, en bild på mig i Italien efter att jag hade drukigt en slush! 2010♥


Puss & Kram Neah :love:




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback