Slog rekordet! 9 km!

Hallojsan!

Har precis kommit ut från en svalkande dusch! :)
Blev så himla varm efter joggningen så jag duschade kallt i typ 5 minuter, men sen så klarade jag inte mer, haha!
Den här gången sprang jag lite längre: I Vallhallaalén, förbi gärdet, till Villa Källhagen, Förbi Sjöhistoriska och sedan till en roddarklubb, som vi i klassen brukar åka till en gång per termin och paddla kanot! På hemmvägen skulle jag testa en liten "omväg", och sprang in på någon skogsstig... Det skulle jag inte ha gjort! Kom vilse! Har typ aldrig kommit vilse i stockholm! Men som tur var hittade jag en  annan joggare som jag frågade om vägen ut! Haha :D Har inte vääärdens bästa lokalsinne ;)

Sprang Sammanlagt 9 km! Slog mitt rekord! På 45 min... :D Hade också med mig Ipoden den här gången så det var lite roligare och springa! 

Nu ska jag strecha lite, har träningsvärk i baksidan av smalbenen! Mina ben är MÖÖÖRA!
Efter strechningen blir det lunch: En stor sallad! Blir alltid DÖ hungrig efter jag har sprungit! Känns som om jag skulle kunna äta 2 familjepizzor!

Hörs efter lunchen! :D






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback