Onsdag: Fika,Teater,D&D och Sex and the City!

Hej!
Skoldagen var ganska tråkig, så det är inget mer med den!
Efter skolan stannade jag,Carro,Jassi och Hermine kvar lite i skolan och gjorde lite läxor! Vi tröttnade ganska snart på läxorna så alla gick till varsit håll hem! Jag gick hem en liten stund till farmor, och vi satt där och fikade,pratade och så hjälpte hon mig med franskan! Det var jättemysigt!<3

Kl. 10 över 4 gick jag till Fågel Blå-Teatern och mötte Daphne och David, för vi skulle kolla på våra kompisars teater-föreställning som började halv 5! 
Teatern hade dom kommit på själva och den var jätte bra och rolig! Skrattade mycket! Teatern hette Festen. 

Våra kompisar som spelade i den var:

Hanna- Kock

Anna- Slav och Rock-Bands Kille

Hedda- Sömmerska och Friare

Dom spelade självklart jättebra!

När teatern var slut gick jag,Daphne och David till Karla Frukt och köpte lite godis! Vi pratade,skrattade och drömmde om en gigantisk chokladkanin,haha...

Helt plötsligt försvann David helt spårlöst och vi sprang runt och letade efter honom ganska länge men vi hittade honom aldrig så vi gav upp och gick hem!

När jag kom hem var det ingen hemma så jag ringde mamma och hon sa att hon & Pappa var på föräldrarmöte och syrrorna var i stallet och hos en kompis! Så jag var ensam hela kvällen! 

Från 18-20! Två timmar! Som tur är hittade jag en gammal Sex And The City Box som jag roade mig med! :)

Som ni vet bloggade ju jag lite också ;)

Nu ska jag min egna sena middag: Oliver,Morot och ett äpple! Är inte alls hungrig men mamma tvingar i mig lite,haha!^^^

Ha en fortsatt underbar kväll alla fantastiska!<3





 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback