Min Onsdag!

Idag efter skolan var jag med Daphne & Lollo! Vi gick och fikade på Tösse, tog varsin god sockerkringla och satte oss på uteserveringen!

Försökte att sälja lite majblommor men vi tröttnade så vi bestämde oss för att sluta för dagen och gå ut på stan lite istället! Marc by Marc Jacobs & Nathalie Schuterman  var några av de affärerna!
Jag,Lollo & Daphne hittade som vanligt kanske 20 klädesplagg/skor/väskor som vi blev helt kära i,haha!

Sedan gick vi hem till Lollo lite, och på vägen hem köpte vi varsin stor glass som vi gick och mummsade på!
Vi försökte göra ett videoinlägg men det funkade inte så vi pratade lite!
Louises sång började vid fem och jag och daphne följde med ;)



Söta Lollo & Daphne på TÖSSE!



Vårt fika: Sockerkringlor
:P



Me & Lollisen



Hehe, Jag!



Våra mummsiga glassar
:P



Oj, kolla inte på min min!!



D+N+L+GLASS= VÅR :love:


Hade en toppen dag med bästa tjejerna!

GodNatt & Sov Så Gott alla söta bloggläsare!<3

Lots Of Love :love:

 





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback