Landet i Helgen!

♥Just nu håller jag på att packa för att♥

I helgen kommer vi att vara på landet som ligger i Östergötland! Vi åker redan ikväll, för det tar 2 ½ timme dit och det är mysigt att vakna och äta frukost där! På landet kommer redan att Mormor och Morfar vara, ska bli mysigt att träffa dom!  Gildas kompis Linnea ska också med!! Vet redan att det kommer bli en fantastisk helg! Det blir det alltid! bTyvär kommer jag inte att blogga därifrån! Finns internet där,men det är väldigt segt och tar lång tid att koppla upp sig! Kommer iaf att blogga med bilder sen när jag kommer hem igen! :) 

Nu måste jag fortsätta packa! Packar ner lite kjolar och någon klänning för att det komer att bli 13+ på Lördag och 16 på söndagen! Kommer äntligen den riktiga våren nu? Vi får hoppas det!

Eftersom det kommer vara ganska tyst från den här bloggen under helgen så tänkte nu ge er ett bloggtips! Som ni kan läsa under helgen för den är verkligen underbar! ♥jagrebeccamirjamkarin.blogg.se♥ Älskar verkligen bloggen och Rebecca verkar vara en så snäll tjej, som desutom har STOR kännsla för Mode! Haha, Läs och Njut ;)

 

Postat av: Rebecca

Tack så jätte mycket Neah, så söt du är! Kram Rebecca

2011-04-01 @ 15:41:57
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback