Dammsugning av rummet

Den senaste halvtimmen har i mitt fall bestått av att dammsuga rummet! Att städa är inte direkt min hobby, så det var därför det tog lite tid....
Putsa fönster är ganska kul, men dammsuga? Njaaaa, tor inte det va!
Nu är jag äntligen klar, Men Jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Vill hellst gå ut, men hittar inte på något roligt att göra! Mamma & Pappa är upptagna och kan inte föllja med, och det är ju inte värdens roligaste att gå ut och shoppa eller se på bio själv....

Får väll hitta på något kul att göra inne! Kanske måla eller rita någnting... Eller kanske måla naglarna... ??
Har som sagt ganska tråkigt nu! Men känner för att pyssla lite , så vi får se vad det blir!














Ha en bra dag alla vackra läsare!♥




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback