Dagens Planer= Top Secret!

Godmogon!

Vaknade ungefär vid tio-tiden så har varit aken ganska länge nu!
Jag kan tyvär inte säga vad jag har gort denna morgon ELLER vad jag ska göra idag!
Det är jättesynd, men det är verkligen TOP SECRET, så jag får verkligen inte ta upp det här i bloggen...
Kommer därför inte att blogga från 13.00-18.00! Jag veeeeet, jättetråkigt!!
Men ett litet + är att jag iaf kommer att berätta det ikväll när jag har kommit hem med massor av bilder :D
(visar också min outfit då♥)

 Åhhh, det ska bli såååå kul! Kommer att träffa massor av underbara människor och vi kommer att ha det BÄST! ;)

Nu måste jag fortsätta att **** och ***** i ****** ***, så måste sluta! :)

Ha en fab dag alla underbara läsare, så ses vi ikväll igen! 






Ps. Här är två uuunderbara bloggar som ni kan läsa istället!!! :P

www.jagrebeccamirjamkarin.blogg.se

www.fashionamel.blogg.se

Ni kommer att fastna där, Lovar!




Postat av: Jassi<333

vad var det som du skulle till??? <33

2012-03-15 @ 21:53:12
URL: http://jassicat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback