Ändrade Planer!

Mamma och Pappa ska nu på konsert, vilket jag inte alls visste! Den slutar inte förns vid 11 vilket betyder att de skulle vara hemma vid halv 12, så det slutar med att vi söver över här! Jättemysigt :love: Det förklarar alltså den kassa bloggningen under kvällen, vilket ni förstår ;) Just nu sitter iaf jag i soffan och kollar på "Huset Fullt av Hundar" med Olivias lilla marsvin Kotten i knät! Han är hur gullig som helst där han ligger och snusar och spinner! Guud, jag vill bara röva bort honom så söt han e,haha! Kommer nog förmodligen att lägga mig inom kort, är ju (tyvär) skola imorn! Bajs också, där var mitt glada humör som bortblåst :( Kommer tyvär inte att kunna visa Dagens Outfit imorgon på morgonen, de har ingen webbkamera och så tror jag inte att ja hinner heller! Men självklart kommer den på kvällen, som vanligt :) Nu ska jag fortsätta mysa med lilla pluggen och byta kanal! Sov gott alla söta läsare!<3 Pok Neeah :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback