Leker kurragömma med en kamerasladd...

Nu har jag sprungit runt här hur länge som helst som en galen höna och försökt hitta kamerasladden! Den är spårlöst försvunnen! Jag har nästan vänt upp-och-ner på hela rummet för den där lilla fula svarta sladden som tydligen leker kurra-gömma med mig. Först skulle jag visa mina tilskott för dagen, den lilla shoppingen jag handlade idag och sedan hade jag tänkt att skriva om både dag 1 & Dag 2, men icke sa nicke....

Bläää, Får vell fortsätta försöka leta, hade bara tänkt slänga in ett litet inlägg om varför jag inte har bloggat under kvällen men skyll inte på mig, idag går det till Canons  kamerasladd......!

Hoppas iallafall ni får en trevlig kväll, så ska jag fortsätta att springa runt här i panik!

 

Hej Hopp :D



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback