Vad ska jag säga? Förutom att jag känner mig så ledsen och misslyckad att det inte finns.

Ni undrar säkert varför jag inte har bloggat på lång tid. Jag har kunnat blogga, ganska mycket faktist. Men det är Så att jag har fått en så hemsk kommentar. Jag känner mig tom, att alla hatar mig och jag borde sluta blogga. Det kanske jag skulle också, då skulle iaf "hatar neah" bli glad och slippa spy. Om ni vill förstå vad jag menar, kolla på kommentarerna i inlägget här under. Som tur är har jag två söta och underbara bästisar som försvarade mig och gjorde mig lite glad när allt var som värst. Det känns som jag gjort nått fel, för ingen människa KAN vell vara så elak så den skriver så här utan andledning. Jag & Lollo håller på och spårar personen, och när vi är klara ska vi se om jag känner personeng. Men jag måste ändå säga att du är feg. Jävligt Feg. För om du hatar mig så jävla myckt, vrf ringer du nt mig så du kan tryckta ner mig öga mot öga? Du vågar helt enkelt inte, du tror att du är cool men här har du svaret. Jag hoppas du är nöjd nu. För du har sårat mig och gjort mig illa. OM det var det här du ville, att göra en människa så ledsen, att den har börjat tvivla på sig själv så har du verkligen lyckas.

Postat av: Lollisen<333

Nämmen älskling!!! Du är INTE misslyckad!!! Det är "hatar neah" som är elak och en väldigt dålig kompis! Snälla Bff det kommer att fixa sig!!!! :-(<333 Love u!!!

2011-06-27 @ 13:13:17
URL: http://lenzo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback