Min dag med Pannkakor & Bio

Hej, Så här har min dag sett ut fram tills nu =)

Jag vaknade ganska sent och då satte jag på Valentines Day och åt scones till frukost. Vid kvart över 11 gick jag (i spöregnet) och hämtade Gilda på Fritids och vi gick sedan hem och stekte pannkakor till lunch! Efter lunchen tog vi bussen till Sergel och köpe Hot Snacks, Fanta och biobiljetter till RIO! Filmen var verkligen bra, härlig och rolig! Det var inte jag som valde filmen utan Gilda, men tycker faktist inte alls att den är en "barn Film",haha!

När bion var slut gick vi runt och kollade lite i butiker och så, men sedan blev det kallt och det började regna ännu mer så vi bestämde oss för att ta bussen hem igen =)











Ha det bra :)

PS. Jag skulle egentligen också gå på NK rean men sparar pengarna till rean på Nathalie Schuterman på måndag istället ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback