Gårdagens Pool&Grill-Party

Gårdagen: När vi kom och hade hälsat på alla hjälpte jag till att grilla hamburgarna som vi sedan åt i solen :D 28 grader var det i poolen så direkt efter maten hoppade vi i och badade & hade det kul i säkert 1och en halv timme :)  Rabarber & JordgubbsPaj med Glass var sedan frammdukat och då gick alla barnen upp och åt och sedan körde vi dunken :)! Lekte lite med söta Skrollan som även åt upp mammas hamburgare,hahaha! 
När det blev mörk gick alla barnen in och såg på film! Vi såg Dumma Mig & Det regnar Köttbullar, Jag hade skrattanfall under båda filmerna och skrattade konstant så för mig var det en riktigt rolig filmstund! :D

När vi var inne på 3:e filmen sommnade jag som en stock i soffan och där låg jag kvar tills vi åkte hem,haha!





Skinande Solen



                  Gilda som känner på vattnet i poolen



                                Grillad Hamburgare & Fanta :D




                         Gildisen som äter en gigantisk bugare!



                                                  Söta Skrollan



                Jag & En liten bukett tusenskönor


Postat av: Anna<3

Visst är Dumma mig rolig!!!!!!!!!!!!!!!

Saknar dig!!!!!!



PS.Ses på ditt land.

1000 pussar

2011-06-12 @ 21:29:14
Postat av: Anna<3

Visst var dumma mig rolig!!!!!!!!!!!!

Saknar diiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!



PS. Ses på ditt land!!!!



1000 PUSSAR O KRAMAR

2011-06-12 @ 21:31:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback