Jag börjar blogga igen!

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja blogga igen! :) Jag tänner inte bry mig längre, om du hatar mig så visst men du ska inte få förstöra min sommar för det. Sluta läsa min blogg och skaffa hj*lp. Nu har jag iaf kommit hem från en skogspromenad med Nellie, Morfar och Gilda! Jag gjorde en sjuk grej, Skulle komma ut till en sten lite långt ut i vattnet och jag halkade! Mina jeans och tröjan blev dyblöta men som tur var hade jag tagit av conversen och min Juicy ;-) Uppdateringen Kommer nästan bli som vanligt igen men det beror på om jag får mer hemska kommentarer och om internet fortsätter att funka på mobilen! Ha en fortsatt bra dag alla läsare, Nu ska jag gå ut och hoppa studsmatta :D PS. Glöm inte frågestunden!! Har bestämt att den ska fortsätta hela sommarlovet, för det är inte lika många av mina läsare som är inne på internet i det fina vädret! Hoppas det inte gör något... PS. Tack Så jättejätte mycket för alla stöttande kommentarer, det är bla ni som gjort så att jag börjar blogga igen! Det gör verkligen min dag, ÄLSKAR ER!<3 Har nog värdens finaste & underbaraste läsare hihi<3 Kram :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback