Monday....

Kom precis hem från dansen och har nu alldeles nyss ätit middag, så nu tänkte jag blogga lite om dagen!

Ví spelade bandy på gympan (som jag är sämst på) men det var faktist ändå ganska kul!
Efter gympan var det SV,sen Matte, sen Slöjd och sen fick vi titta på min kompis Heddas "Powerpoint-Presentation" om Godis som var jätte bra!
Efter det var skolan äntligen slut, åt lite mellis innan jag gick till filmverksdaden!
Nu på filmverksdagen ´har vi precis gjort klart handlingen och nu till nästa gång ska vår lärare skriva ett manus!!
Längtar sååå mycket till vi ska börja filma....;) Vi har temat Spänning på vår film och jag ska spela en slags ledare till en "deckarklubb" som heter Nicole... hehe, ska iaf bli jättekul att göra en egen film!
Efter det gick jag till dansen med Anna och vi hade det såklart jättekul :D
Nu är jag hemma och bloggar och har det skönt... :thumbup:

Puss&Kram♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback