Fredag 20.00

Heej!

Förlåt för att jag inte har bloggat! Datorn har inte gått att sätta igång, men nu som tur äe funkar den igen :)
Just nu är jag ensam hemma, för att mamma och pappa är och hämtar Gilda,Olivia och Fabian på bion! Dom har precis sett klart "HOPP". Blev lite sur för att inte jag fick följa med men pappa köpte en tidning till mig så då blev jag lite gladare,hehe ;)
Olivia & Fabian ska sova här inatt, så det ska bli kul :D
Jag kollar på lite gamla avsnitt av favorit-programmet Sex And The City! Jag gråter för att det är så himla sorligt! :( Carry ska precis flytta till Paris med Alexandré och det är sista kvällen med tjejerna och hon ska säga hejdå!  
Men snart får jag torka tårarna för då kommer familjen hem och vi ska äta middag! Fläskfilé med bacon, gräddsås och ris! Muums! :P
 
Ha en fantastisk fredagskväll :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback