FÖDELSEDAGS-PRESENTER!

Här kommer bilder på mina presenter från Familj, Släkt och vänner!
Är så sjukt galet glad, Tack så jäääääättemycket!                             (inte i ordning)



 Den hääär cykeln!!!



Jättefin kofta, Blus & Sjorta från Hollister!



Söt T-shirt, Kjol och tröja, också från Hollister!



Superfin klänning (Hade på mig den under kvällen) från H&M Counsius Collection och en fin tröja från Acne




Superfin Juicy Couture dress!!



Bolero från Verry Berry & H&M presentkort!



2 söta cupcakes, Passions Body Butter och nagelkit!



Bak-kit!



Söta armvärmare, Craft-Träningskläder och baadsaalt



Datafodral, Böcker och två underbara doftljus!




Underbara smycken!



Väggklocka till rummet!



Ny lampaa till rummet!

Sedan fick jag....




En efterlängtad IPHONE 4! Ääännntttllliiigggeeennn!


Måste bara säga igen, ÄR OTROLIGT TACKSAM över mina presenter, Älskar eeer!♥


Postat av: Anonym

fick du en iphone 4s eller vanlig?

2012-02-02 @ 18:57:22
Postat av: Lovisa

Åh vilka fina saker!!

2012-02-03 @ 07:16:20
URL: http://losibanosi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback