HELG







'






Vet att jag inte har bloggat ända sedan i torsdags, men helt ärligt så har det helt enkelt inte blivit av.
Lite kort om min helg:  Efter jag slutat i fredags var jag, Hanna+massa killkompisar kvar och kollade på en film! Var sedan hemma med mamma&syster och hade lite mysig filmkväll.
Gjorde inget speciellt under dagen därpå, men på kvällen kom Vilma, Carro & Hanna hit på sleepover! Vi åt mysig thaimiddag, kollade på 3 filmer, åt massa kladdkaka+godis+chips´, tog lite galna bilder och hade det jättemysigt och kul. Låg och pratade tills klockan 5 och vaknade 3 timmar senare... Chillade uppe i våra sängar och åt sedan våfflor till frukoost! 

Efter frukosten var jag & Carro på en mysig promenad i fina vädret och fottade! Runt 3 mötte vi upp Hanna och fem killkompisar, var på stan lite och gick sedan och såg En Gång I Phuket! Bion var super, och när jag kom hem typ dog jag i sängen av trötthet...
Förstår inte hur jag ska kunna orka med en tråkig skolvecka efter den här härliga helgen...

Hoppas ni haft en bra helg och att ni stannar här fast den dåliga bloggningen! Härdan efter blir det massor med inlägg+bilder, för nu kan jag äntligen andvända systemkameran! Nu blir det franska, Puss på eer!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback