Valborgslov






Det har inte varit bäösta uppdateringen under helgen, ledsen för det. 

Fredags:  Var med Jassi, Hanna & några killkompisar när vi hade slutat och vi gjorde lite allt möjligt, typ skrattade och åt haha. 
Eftersom det var så himla underbart väder ute så satte Jag, Jasmine & Calle oss sen utomhus och satt och pratade ett tag innan vi gick för att titta på när killarna spelade fotbollsmaatch. Vi gick hem till Jasmine efter deet och åt mysig middag+ gjorde i ordning oss för att sedan åka till Elverket! Var där ändå tills det stängde, hade sjukt kul med massa härligt folk och åkte sedan taxi hem till mig för att ha en såå kul och mysig sleepover. ♥





LÖRDAG: Efter att Jassi gått på förmiddagen så var jag med Sabina och vi pkte till några bekanta och sen lite senare åkte jag till Lydia & Alva på Lidingö med syrran & pappa. Vi fikade, spelade fotboll, gick mysprommis vid vattnet och åkte hem vid 9-tiden.



SÖNDAG→MÅNDAG: På söndagen var jag på Värmdö/Djurö under dagen! Satt mest ute i solen men åt även mysig lunch och lite såå. På kvällen åkte jag till en kompis 13-årsmiddag och där hade vi kul och tittade på 2 mysiga filmer. Sov över där och vi åt frukost i ute, solade (har fått lite färg i ansiktet, woop!) och åkte till stan där vi lunchade, kollade i äffärer och pratade. Träffade Jassi en snabbiis, har ätit middag och nu ska jag ut för att kolla på brasan med lite. Hoppas ni haft ett mysigt lov!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback