Idag: Skoljoggen & 2 Fester!

Hej, Nu har jag för en stund sen kommit hem och har precis ätit lite mellis. Som "första lektion" idag hade vi skoljoggen! Jag sprangf med 2 killkompisar hela vägen nonstopp, kom nästan först och vi sprang en halv mil på 24 minuter! Senare Idag vid 5 ska vi i klassen och Bowla på Ballbraker! En Kille i Klassen har fyllt år, så jag ska även snart gå och köpa present :)
Jag kommer bli hämtad tidigare på bowlingen idag för jag och familjen ska nämmligen på en till fest hos våra kompisar! Det kommer att bli superkul, en jättestor fest utomhus med grill och tält! 



Nu ska jag & pappa gå ut på stan och köpa present + hämta trummor till ikväll, min pappa har nämmligen varit trummis och ska spela ikväll ;)

Ha en bra dag, Kvällens Outfit kommer upp Ikväll eller Imorn!

Puss!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback