Skolfoto-Outfit

Hej, Igår fick vi skolfotot, blev ganska nöjd på det stora med klassen men ABSOLUT INTE nöjd men profilfotot! Haha, Jag såg verkligen hemsk ut, så kommer inte att visa det här i bloggen! Tänkte iallafall visa vad jag hade på mig, eftersom jag inte han med det dagen då fottot togs :)




                                                              

                                           - Blus från Simonetta, Nathalie Schuterman
                                                        - Jeans från Lee, NK
                                                -    Underlinne från Ralph Lauren
                                                             - Ballerinor från Angela C

(Förlåt för dåliga bilder)

Puss&Kram♥


Postat av: Sofia

Åhh, Älskar din blus! Hur mycket kostade den? Kram Sofia

2011-10-08 @ 11:50:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback