Sista dagen innan lovet



Hej, Är hemma nu och äter mellis & kollar på TV innan jag går till sången om ungefär en halvtimme.

Idag har det varit en rolig dag i skolan, Geografi-Provet var ju men det gick jättebra :D Det var håltimme under musiken, vi jobbade knappt någonting på de andra lektionerna, istället för att vara ute på rast var vi inne och spelade fotbollsspel och PLUS att vi fick sluta 25 min tidigare! :P Har skrattat sjukt mycket idag, vi lekte med några peruker och sedan hade vi en liten "diskusion" med vår lärare om uggs/paljettuggs! Hahaha, skrattade så jag fick ont i magen!

 Det var även sista dagen innan lovet idag så vi fick supergod chokladmousse till efterätt! Egentligen skulle vi stanna och äta pannkakor med sylt & grädde till mellis med det blev inte så tillslut, så nu sitter jag hemma och tänkte upptadera lite ;)

Puss&Kram♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback