Min Mysiga Helg♥

Hej alla läsare! Jag sitter nerbäddad i soffan med Chai-Té och pratar i telefon!

Vad jag gjort under helgen:

FREDAG:   
                                                                       Trött men glad tjej halv 4...

 Jag och mamma kom till båten/festen lite tidigare och fixade, la upp mat os.v. Sen kom alla gäster och jag gick runt och serverade, hälde upp vin, hämtade dricka och sånt. Sedan blev det senare & senare och maten börja försvinna och musiken sattes på! Det blev dans och jag gick runt och plockade tomma flaskor och diskade glas. Vid halv ett var jag slut och fötterna värkte så jag gick upp och vilade men det slutade med att jag somnade och sov 2 timmar! Vi kom hem över 3 och sminkade av oss och somnade vid 4...

LÖRDAG:

Vi gick upp, duschade & åt frukost innan vi satte oss i bilen påväg till Lundsberg. 3 timmar senare var vi framme och mamma & pappa gick direkt till föräldrarmötet medans vi mötte storasyrran och gick och kollade på hennes rum & hälsade på kompisarna! Sedan flöt dagen på, M+P var nästan hela tiden borta på möten, men vi gick och såg en pjäs och hade superkul med  syrrans kompisar! Vi stannade och åt middag, och sedan gick vi upp och åt efterätt och pratade. Vid 9 åkte vid till hotellet i Filipstad, och vi var så slut så vi kollade på en film men slocknade ganska snabbt!

SÖNDAG: Vi gick upp och åt en jättemysig frukost på cafét som hörde till hotellet! Sedan gick vi på en promenad, men satte oss ganska snabbt i bilen för sitta där i 3 timmar påväg hem...  Stannade på en loppis & jula och köpte lite grejer (bla. julklappar) och sedan sommande jag i bilen! Nu har vi ätit middag och jag slappar i soffan med té och kompisar på Facebook!

Så har min helg sett ut, väldigt mysig! Det var jättefint på Lundsberg och nu kanske jag faktist vill börja  där.... ( i 1:an)

Kramisar!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback