Uggs Frågor

Hej, Jag fick några frågor om UGGS av en läsare, och tyckte det var roliga frågor eftersom jag äälskar mina uggs, hihi! 
  
Fråga: Jag funderar på att köpa ett par uggs, men kan ej bestämma!! Vilka tycker du? Vad har du för storlek i dina? Var kan man köpa dem? :)

Hej, Jättebra idé eftersom du kommer garanterat andvända dem nästan hela vintern :)

Om du vill ha ett par vanliga (men ändå snygga)  skulle jag ta ett par höga svarta eller chestnut.
                 
Vill du fortfarande ha svart men inte vanliga tycker jag du ska ta de här sååå snygga i skin med spännen, coola & mer tåliga för snö.


         

Tycker du det är för vanligt skulle jag ta ett par svarta/silvriga paljettuggs eller ett par svarta låga med päls!

 


Gråa stickade uggs tycker jag också är superfina, men de är lite mer ömtåliga och inte så bra med snön  :) 

                                   


Jag har storlek 38 i mina två ena par & 39 i mina nya svarta. De svarta är dock lite stora men kommer kunna andvända dem nästa vinter också!

I stockholm kan du köpa UGGS på Mathilde, Chrispin, Nathalie Schuterman & på NK tror jag. Men annars kan du självklart köpa dem på internet, tex HÄR eller HÄR. (Uggaustralia & Brandos)

Hoppas du blev nöjd med ditt svar, Kram!♥







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback