Helenius Hörna & Morgondagens Planer



Nu är idol slut och jag kollar lite på Helenius Hörna med Mamma & Pappa men ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret. Sen ska jag faktist gå och lägga mig! Jag ska nämligen upp halv 7 imorn, vi ska mötas 07.55 i skolan och sedan åker klassen till kista och tävlar i FLL! Det tar jättelång tid och förklara, men lite kort så har vi bygt en robot och ska tävla mot skolor från hela sverige med den och göra uppdrag. Sen ska vi göra en stor presentation inför domare m.m. Vi kommer vara borta hela dagen, så står även här och steker köttbullar ;)

Åker även lite tidigare från tävlingen för att gå på min söta lilla lillkusin som ska döpas, och sedan är det födelsedagsfest hos min fina faster!  Så jag kommer ha en bizzy lördag, haha! (Så kommer ej blogga under dagen alls, KANSKE ett mobilinlägg men vi får se om jag hinner...)

Nej nu, måste jag duscha och sedan fixa lunch. Puss!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback