Min dag, Laserfortet & Jassi & Carro

Hej alla söta bloggläsare! Så här har min härliga Tisdag sett ut:

Första lektionen var gympa, jättekul och sedan höll vi på med skylten till Olympiaden där bla det var en kille som kastade lim i håret på mig & Jassi så vi fick stå uppe på toaletten och typ tvätta håret,hahhahah.....
Musiken var den allraste lektionen jag haft på länge,.. Jag & Hermine hade det jättekul, fast det hade inte läraren... Vi satt och gapskrattade åt alla som gäspade! Det var lixom smittsamt! Om jag tex gäspade, då sedan började Hermine, Sedan Anna, Anton, David, Tim... Alla såg så roligt ut och det såg verkligen komiskt ut när alla gäspade (på sitt eget lilla sätt) i en ring!

Efter skolan gick Jag, Hermine, Gabbi, Louise & Filipppa hem till Louise. Vi lekte kurragömma och hade det mysigt!
Vid halv fyra gick vi tillbaka till skolan för att möta klassens alla tjejer! Vi 13 gick till Karlaplan där vi mötte Lollos mamma och vi åkte tunnel bana till... LASERFORTET!!! (Där Lollo skulle ha sitt 12-års party!)

Man var indelade i olika lag, Jag var i lag Hermine med Hermine & Vilma! Man skulle gå till olika rum och klara olika utmaningar! Precis som på fångarna på fortert fast utan nyckel! Man skulle sammla ihop så många poäng som möjligt genom att klättra, krypa, klänga, lösa pussel, hitta knappar, ducka för laserstrålar, göra inbrott i kassavalv och mycket mer!

 Det var jätte kul men jättevarmt när man var i en slags kloak i typ 100 grader... Efter de 2 timmarna av utmaningar & skratt åt vi pizza, glass och öppna presenter!

På vägen hem på tunnelbanan hade jag jättekul med Carro & Jassi, Vi härmade varandra och skrattade så mycket så vi fick kramp i magen! Jag & Tjejerna bestämde att jag skulle få komma och vara hemma hos Carro och titta på Despreate Housvives! Först var vi med Trixi på en gård och sedan gick vi hem lagom till Despreate och drack té och åt kardemummabulle!

Ännu en gång fick vi ännu mer kramp i magen av skrattandet när vi skypade med Anton och skulle visa honom när vi gjorde en pyramid och då såklart ramlade vi ihop i en hög och skrattade som galningar! Gick hem vid halv 11 ( Vi bor grannar så det tar 40 sek och gå hem)  och nu är jag alltså hemma och borstar tänderna!

Jätterolig dag! :D  Tipsar verkligen ALLA att gå till Lacerfortet med några komisar för ni kommer garanterat ha superkul!!





Det finns massor med olika rum där utmaningarna finns innanför!



En jättekul grej: Chéfrens Pussel



Annan superkul grej: Träsket

Nu måste jag gå och lägga mig, Ahhh klockan är redan  kvart över 11!!! :$

Puss! :love:





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback