Packar upp med Justin Bieber i högtalarna

Vill bara börja det här lilla inlägget om att JUSTIN BIEBER sjunger som en gud och verkar vara en så underbar & snäll männinska!! Han är En av mina största "idoler" och jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få träffa honom/ gå på en av hans konserter... ALLWAYS IN MY :love: JB!♥!♥! 

Nu håller jag på att packa upp....  Är tråkigt men när man lyssnar på Justin Bieber blir allting lite lättare & roligare,haha!

Här är några av de låtar av ♥JB♥ som jag lyssnar på nu:



Somebody to Love - JB ft. Usher



One Time - JB







Love Me - JB



One Less Lonely Girl - JB

 



PRAY - JB



BABY - JB ft. Ludacris

Kramisar Neah :love:


Postat av: Hannah - Foto

Kul att du är med och tävlar!

2011-05-29 @ 20:32:21
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback