FRIDAY TODAY!

I skolan på VV såg klassen " Tusen Gånger Starkare"! Tyckte den var jättebra! Sen rullade skoldan på som vanlig med matteprov och lite sådant!

Sedan Idag efter skolan fick 5:orna få lite "extra"! Vi fick titta på "Meet The Parents Little Fockers" och äta Glass, Kakor, Bullar, Chips och dricka saft! Sedan var det sånguppvisning för mig, Daphne & Gabbi på kören! Hihi, Det var jättekul och snälla mammi, Gilda och Farfar kom och tittade på oss! På vägen hem köpte jag en Vanilla Cooler som jag drack medans jag & familjen gick hemmåt!

Nu lyssnar jag på musik på HÖGSTA musik och packar resväskan till Italien imorgon! Har inte med mig jättejättemycket för det är ju ändå en vecka och man har faktist mest på sig bikini!
Men såklart finns också Shorts, Maxi Klänning, Andra klänningar, Blusar, Kjolar...  och sånt med också!

 Lyssnar på i princip samma låtar som jag lyssnade/tipsade på igår så gå ned lite så kan du se! Lyssnar även på "LOVE ME" med bästa & underbaraste ♥♥♥Justin Bieber♥♥♥! Hihi, I Have BIEBER FEVER! :love:

Nu måste jag somsagt fortsätta att packa (och lyssna på Mr. Bieber, haha♥) Så att jag iaf få liite fredagsmys ikväll denna soliga fredag!





Sisters 4-Ever!♥


Puss på er! :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback