Alone Wednesday Evening

Hej, Idag efter skolan var jag med Hermine, Jasmine & Vilma! Vi spelade nogger och sedan blev vi jagade av några skitläskiga småkillar som typ ville trycka in ett ruttet äpple i ansiktet på oss... Haha, vi sprang skrikande runt och var rädda för små 5-åringar! Till slut kom deras fröken och sa till dom! Vilmisen gick efter ett tag så det var bara Jag, Jassi och Hermine och vi spelade nogger/basket jättelänge! Vid kl. 6 så sa vi Hejdå och då så cyklade jag hem. Ikväll kommer jag att vara helt ensam hemma! Mamma & Pappa är borta, Syrrorna är hos en kompis och i stallet!

Nu sitter jag och skrattar åt Parlamentet,haha! DEt gick inget bättre men Josefine Bourdeaush är ju med (Solsidan) så det är faktist jättekul! Ikväll ska jag inte göra något speciellt typ bara göra lite läxor och såklart blogga! 

Hihi, Nu ska jag gå och fixa lite middag till mig själv! Lutar nog åt nudelsoppa eller köttbullar,haha.... ;)



Puss o Kram :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback