WEDNESDAY

Ciaoo Chicas!♥

Dagens skoldag var som vanligt, det enda roliga var vell att vi exprementerade på NO!
Efter skolan var jag med Hermine,Vilma,Carro,Jassi och Louise, vi fotade och hade det kul :D 
 
Kl. 16 började teatern, Mina kusiner spelade: Alice i Underlandet! Det var jätteroligt! Köpte sedan glass med Cissi och vi satt i solen och hade det mysigt! Jag kom hem och blev utelåst så satt där i kanske 20 minuter och gjorde ingenting! Som tur var "hittade" våra nyinflyttade grannar mig där och dom bjöd in mig att vara lite hemma hos dom. Jag lekte med  söta lilla 2-åriga Fred och 5-åriga sötnosen Vera! Kollade lite på Vänner och drack té! 

Mamman, Ann-Charlotte har en jättestor, helt underbar WALK-IN-CLOSET! Den var fullproppade med väskor från Marc Jacobs, Jimmy Choo, Gucci och alla drömväskor man kan tänka sig! Skorna med stort S och röda sulor fanns också där både i form av pumps och stövletter! Vi stog och pratade ganska länge om allt det underbara, och det glädjer mig att hon och jag verkligen har samma intresse! 

Sen kom äntligen mamma hem, jag hjälpte henne med middagen som vi sedan åt på balkongen! Joggade också en snabb tur och hämtade Gilda hos en kompis vid Buylando.
Nu är jag som sagt hemma och gör inget speciellt förrutom att blogga fötståss!

  Haha, Helt random bild ;)

Love♥

Ps. Har bara denna (lite konstiga ) bild från i måndags, bilderna från idag har Jassi & Carro men jag får inte tag på dom...


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback