BRUNCH hos Gabbi

Heeej alla underbara bloggläsare! :love: 

När jag vaknade imorse i (kalla) sverige hörde jag regnet smattra mot fönsterrutan!  Termometern visade 11 grader.... Blää, började med enns längta till baka till 35 graders Italien!
Gick iallafall upp, tvättade håret och gjorde i ordning mig till Gabbis BRUNCH som jag ska gå på idag! :) Har missat både Filippas & Daphnes fester när jag var i Italien så nu blir det äntligen fest för mig,haha!
Söta Gabbi fyllde 12 i lördags och vill skriva GRATTIS I EFTERSKOTT till sötisen för det kunde  jag inte göra när jag satt på planet...

Håller nu på att slå in presenten från Italien och somsagt gör mig i ordning!

Dagarna & Bilderna från ITALIEN kommer jag skriva dag för dag för att det finns såå många bilder och det blir lite rörigt annars! Måste ju först ladda över alla bilder tll datorn och jag är ju borta hela dagen.... Ikväll kommer nog Dag 1 & Dag 2!

Måste sticka nu, vill inte missa en sekund av att träffa alla mina underbara kompisar som jag har saknat såååååååååååå!!!

Puss! :love:

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback