Besviken!


Är inte på värden bästa humör just nu... Fick en jätteelak kommentar från " :P " som kommenterade på videoinlägget där Louise sjöng och skrev: Fan vad sämst!!!

Tänk att någon kan vara så taskig och skriva så när någon sjunger! Louise sjunger jättebra och inget mer med det!  Tror kanske att läsaren "missuppfattade" när jag skrev att jag gärna skulle vilja ha mer kommentarer... Inte taskiga såklart utan snälla och och peppande!
Har inte fixat än att alla "dumma" kommentarer tas bort, men nu ska jag ABSOLUT det! Trodde att jag inte skulle behöva det!

Ni kanske tycker att jag reagerar för mycket men när det handlar om en av mina närmsta och att någon är taskig och gör något sådant så blir jag faktist lite arg!!
 
Detta inlägg är förståss bara riktat till den personer så ni andra underbara behöver inte ta åt er!  

Jag har ingen aning om varför "du" skrev denna kommentar och jag vet inte enns om jag känner dig, men tycker bara att du ska tänka dig lite för i frammtiden om vad då skriver!

Nu ska jag återgå till TV:n!

Lots Of Love :love:

Postat av: M

2011-05-01 @ 20:38:43
Postat av: Mart

2011-05-01 @ 20:38:49
Postat av: :P

Förlåt! Jag menade inte att vara taskig! Din kompis och du sjunger AS bra! Jag skrev det bara för att det var kul när hennes mamma helt plötsligt börja damsuga!! :D



/John

2011-05-02 @ 22:42:00

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback