My Day♥

Hello :D

Jag kom för ett litet tag sen hem från dansen! Vi lärde oss en jätterolig (men oxå jättejobbig) uppvärmningsdans till Skaka Rumpan, Med  Sean Banan! Haahahh, var så kul...

Jag fick (konstigt nog) jätte ont i ryggen tidigare idag, så nu kan jag inte enns böja mig ner och ta av mig skorna !!?? Väldigt konstigt, men jag får hoppas att det iaf går över under natten!!

Direkt efter maten gjorde jag i ordning ett varmt bubbelbad med tända ljus och lung musik... hääärligt....♥
När jag väl var i badet, då ville jag aldrig komma upp, så jag låg där i över en timme och hade det skönt!!
Lat, jag är...hehe!
En sak som är väldigt synd är att jag inte kan inte lägga upp bilder på Dagens Outfit, men när datorn är fixad,DÅ visar jag upp dom!  (bara satt ni vet!)

HÅLL UUUT!!
 

Nu ska jag gå och lägga mig, sommnar nästan vid datorn,haha...♥

Puss på er!

     ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback