Min Torsdag= Våfflor,Kompisar och Badminton!

Heej! Nu har jag precis kommit ut från en lång,varm härlig dusch! Ska inte direkt sätta på mig pyamas, för vi har gäster som kommer vid åtta! Det är våra grannar från landet som är hemma hos oss för första gången! Tyvär är inte Gustav,Elin och Kristoffer med, dom är på någon kurs :(
Hade en vanlig dag i skolan, kollade på SVALESKÄR i slutet, som var jättespännande!!
Efter skolan var jag med Hermine,Jasmine,Filippa,Carro,Vilma och Anna! Först var vi och ritade lite på MSV, och sedan gick jag med Mamma,Morfar och kusinen Helena till min lillasyster Gildas föräldrarfika! Vi hade det jätte mysigt där, åt kladdkaka med grädde, pratade, byggde i "byggis",hahaha, med Gilda! Efter det var det föräldrar fika på MSV med våfflor, så jag och mamma gick dit♥
Hade jättejätteroligt med Jassi och Anna, vi skrattade som galningar!!
Efter det stjusade mamma mig till badmintonen och jag spelade med kompisarna!

Bildér från idag<333


 














Nu ska jag gå ut och äta födesedagstårta från igår,hihi♥


Puss♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback