HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRDEN?

I förra veckan fick vi hem ett brev från PPA där det stog att man kunde få gå och se en bio gratis! Och inte vilken bio som helst utan: HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRDEN?-filmen! Har sett trailern typ 7 gånger och jag har gapskrattat varje gång,haha!! Favoriten  ICA-Jerry är ju med!!

Gick då lite tidigare från dansen, kom till Sergel där man blandannat fick gratis cola och popcorn, och gick in och satte oss...(Fick väldigt bra platser)

Åhhh, vilken gullig film! Verkligen bra! Man både skrattade och grät lite....♥
Bion var slut tio över åtta men jag och mamma kom inte hem förns vid kvart i 9...



Nu börjar klockan närma sig tio och jag har bestämt att jag måste sova innan det såååå.....

Godnatt alla söta bloggläsare


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback