Have a Break Have a KitKat

Ciaoo♥

Körde ett väldigt jobbigt men ändå jättekul pass på badmintonen idag! Var helt slut efter!!  Mina ben är Mööööra! När badmintonen var slut var jag dööööö hungrig så jag köpte en KitKat i kiosken! Det är nog en av värdens godaste godisar! Hur gott som helst, skulle kuna äta 3 kg!
Pappa vet att på Torsdagar är jag alltid jättehungrig så när jag hade cyklat hem hade pappa gort en jätte god Pasta med Tomat,Mozzarella och Basilika! Mums!
Har precis ätit klart och ska nu börja med Geografin, Har ju PROV imorn! Har värdens ångest har ju knappast pluggat någonting! Aaaahhhhhhh, känner mig värkligen orolig och nervös för att jag kommer ha fel! ÅÅÅÅÅNGEST!!!

 GÖTT :D


Lägger upp bilderna från idag senare, Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och sen PLUGGA!! Ska försöka ta med in Geografi-Boken in i duschen så att jag kan plugga där! Tror inte att det går men gör vad som helst för att få in det här jäkla provet i hjärnan!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback