Happy Birthday Sister♥

Idag är det ingen vanlig dag för att idag fyller min underbara,söta,snälla,ortoliga,roliga och fantastiska storasyster 17 år!!! Grattis!!
 Hon vaknade med sång,presenter och krammar! Vi hade dukat i matsalen och vi satt där och åt frallor och syrran öppnade presenter..... Plötsligt ringde det på dörren! Det var min storasysters bästa kompis Felicia som hade kommit som en överraskning! Hon blev jätteglad! Felicia hade också med sig en hemmagjord choklad,hallon och vitchoklad tårta som hon hade gjort själv! Guuud va god den var :P
Av mig fick hon: Ett eget armband,En ring,En ljuslykta, Post-Its, och en dikt som jag skrivit till henne!¨

Nu på kvällen ville hon hälst ta det lung hemma, så nu sitter Jag,Födelsedagsbarnet,Lillsyrran,Mamma,Pappa, Farmor,Farfar och min Morfar framför brasan och äter värdens godaste choklad-scones med massor av tillbehör! Vi har det jätte mysigt :) Pratar,äter scones,öppnar presenter, äter ännu mer scones och bara myser!

Hoppas ni får ha en lika underbar kväll som jag har

Grattis Grattis Grattis, syrran, Love You<33

Puss!♥

Ps. Kan tyvär inte ladda upp bilder, datorn dampar :$



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback