Glad Semla :D

 

Hej alla underbara!
Nu sitter jag i Mammas&Pappas arbetsrum och bloggar, den enda datorn jag fick tag på! Nu eftersom inte min dator fungerar skulle jag kanske få blogga från någon av de andra datorerna i hemmet. MEN, dom är nästan alltid upptagna dom också, så jag får försöka att hitta en liten lucka så att jag iallafall kan blogga om min dag eller nåt!

Min tisdag:

Första lektionen var gympa, vi spelade fotboll som i-och-för-sig var ganska kul, förrutom att jag krockade med en annan kille, och jag fick hans armbåde i magen, men det gick över under dan! Hade inga speciella lektioner i skolan bara det vanliga! 
 
Idag är det ju iaf FETTISDAGEN, så vi fick jättegoda semlor till mellanmål♥

Var mest med Lollo,Daphne,Vilma och Anna, vi hade det jättekul! Spelade pingis,pratade och för det mesta: skrattade.... :D

Efter middagen väntade värdens godaste semlor från TÖSSE, som såklart var himmelskt gott!

Pluggar lite nu, men ska alldeles strax gå och titta på en film med Mammi♥

Puss&Kram<3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback