Åker till landet över Kristehimmelsfärd!

Hej Bloggen!♥

För ett tag sedan kom jag hem från en rolig dag på Gröna Lund!
 (Skrev ett mobilblogg-inlägg med bilder men det verkar inte ha kommit fram)
Det var sjukt mycket folk så vi han ine alls åka mycket, Förutom TWISER :)

Nu har jag precis ätit middag och packar till Landet som vi ska åka till om en halvtimme!  Haha, Vi renoverar om hela köket så vi kommer inte ha något golv, kylskåp,ugn.... Som tur är kan vi äta hemma hos Morfar & Béa som bor i huset brevid ;)

Det ska iaf bli jättemysigt, och om man ska lita på SMHI ska det bli jätte varmt också! Vår nya badflotte med motor kom igår till landet så ni kan lita på massor av bad ;)

Båten är också i vattnet så roliga utflykter till ööar och badklippor blir det nog gott om!

Blir nog mest SMS-Inlägg med bild och kanske ett litet "dator" inlägg men annars lir det nog ganska snålt med uppdatering...Förlåt :(

Jag packar ner älsklingsserien One Tree Hill som jag ska sträck-se dom närmsta 3 timmarna ;)

Systemkamera har vi tyvär inte med oss, Sabina ska åka ner till Malmö till RM, Cheerleading och fota men jag har ändå så mycket bilder från Italien att visa er så ni klarar er nog, haha :)

Ha en bra helg så ses vi på måndag förmiddag/eftermiddag!





Såå roligt med var nya badflotte (inte denna på bilden) met motor, blir som en liten båt som man lätt kan styra själv!



Kramisar :D



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback