Gårdagens Sko-Shopping!

                                         Hej, Nu tänkte jag visa vad jag köpte igår!
(Blev bara skor, för vi kom ut senare än vi trodde och Mamma skulle jobba lite senare på dagen...)





Först ut är dom här söta kilklackarna! Älskar dom!  Matchas tex med vit klänning eller jeansshorts! 
                                                 Kostade 299 :-





Jag köpte 2 likadana kilklackar fast olika färg/bakrund. Dom här snyggingarna kommer jag nog ha om jag tex har en mönstrad klänning i massor av olika färger när dom andra inte passar och så. Mamma sa även "Det finns nästan inga par skor som man andväder mer än ett par snygga svarta". Kostade 299 :- 



Så här ser klacen ut, inte jättehög! 


                                                    


Sedan köpte jag också ett par nya svarta ballerinor (mina andra var för små!)
Köpte dom egentligen bara för att det var den där coola "blomman" i dragkedja!
De här skorna fick vi på köpet, fär det var rea, om man valde 2 skor fick man det billigaste på köpet :D

Vilka är eran favorit av alla skor?

Mina är nog de blommiga kilisarna!

Kramisar :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback