Kamera

Hej, Nu tänkte jag svara på en fråga som söta Andrea frågade:

"Skorna är verkligen snygga! Vad andvänder du för kamera? Du tar sååå fina bilder! Kram!"

Svar: Hej Andrea! Visst är dom , mina nya favoritskor! Tack så jättemycket för att du tycker jag fotar bra!♥ Jag andvänder lixom 2 olika sorters kameror för att fota bilder till bloggen!

1. Den ena är min egna lilla digitalkamera från Samsung, bilderna blir lite halvdåliga och inte lika bra som kamera nr 2 men den är liten och oftast om man tar b ilder i dagsljus bli ganska fina! Andvänder den mest när t.ex systemkameran är för stor eller är upptagen!


 


2.  Den andra kameran som jag nu på "lite senare tider" oftast bara andvänder är en systemkamera, Canon E05 50D! Den är hela familjens och vi köpte den förra sommaren. Bilderna  blir skarpa, bra kvalite, och den är verkligen perfekt! Jag älskar verkligen att fotta med den här kameran, för det blir alltid så bra bilder :


   


Kramisar :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback