Dagens Shopping!

Hej, Först när jag mötte upp Mammi & Gilda på Östermalmstorg gick vi  och köpte varsin stor  !!

Efter glassen hade vi tänk att titta i affärer och så men så blev det inte! Jag hade faktist ingen aning om att det var pingstdagen idag och att alla affärer skulle stänga vid halv 4,  så jag trodde att jag skulle få de där sandalerna som Mammi lovat mig + lite annan shopping, men icke sa nicke! Alla affärer var stängda!

Helt plötsligt Mitt i all otur hittade jag iaf ett par såå snygga skor, som jag bokstavligt talat blev förälskad i:
















(Skorna är mycket finare i verkligeheten, ser alldeles för stora ut på bilderna ovan!)


Skorna  är i mjukt mocca och  kommer från "Les Tropéziennes" som är ett undermärke av Ziennes!

De är lite "Minetonka-Inspirerade", vilket jag älskar! Skorna är inte jättevarma heller, så de kan faktist andvändas på sommarn också, t.e.x till jeansshorts och vit skjorta/blus! Även snyggt med jeansshorts och någon färgklick till linne i cerise,korall,rött eller lila :)

Snyggingarna kommer ni garanterat att få se i många Outfits framöver!

Vad tycker ni?







Postat av: Andrea

Skorna är verkligen snygga!



Vad andvänder du för kamera??



Du tar sååå fina bilder!



Kram!

2011-06-13 @ 09:30:02

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback