Skolavslutningsmorgon....

Hej! Idag är det skolavslutning!! Ska bli väldigt sorligt men ändå underbart! Efer avslutningen ska hela klassen gå tillbaka till klassrummet och äta tårta och efter det.... GRÖNAN! Det kommer att vara sjukt mycket folk där, men ändå, det hör lixom till att gå på Gröna Lund på skolavslutningen!

Mamma&Pappa& Sabina kommer att ha med sig stora system kameran, så i eftermiddag kommer bilderna från dagen och min Avslutnings-Outfit,hihi ♥

Efter grönan ska kanske Jag & Hermine komma hem till Carro och ha Scream-Kväll! ;) Vet inte än, det gick kanske inte för Carro men då kanske vi kan ta med någon annan?!

Nu har jag precis målat klart naglarna och satt på mig smyckena & blomman i håret!
Ska ringa till Lollo, Vilma & Carro också om vi kanske kan gå tillsammans...!

Ha en fantastisk dag! :)



Kramisar Neah :love:

PS. Nästa gång jag bloggar kommer jag att ha sommarlov..... JIPPPIE! :D

Postat av: AMYAH

Hej, har precis fixat ny design, vad tycker du, Hot eller Not? ^^ http://amyah.blogg.se/2011/june/ny-design-tillfallig-header.html#comment

2011-06-10 @ 20:45:50
URL: http://amyah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback