JAG & LOVISA PÅ BRITNEY SPEARS I GLOBEN 16 OKTOBER!!! :D OMG!!

OMG, OMG, OMG!!! Ahh, Kan inte tro att det är sant!! :D

Jag & Min fina bästis Lovisa ska....

(trummvirvel..)

FÅ GÅ OCH SE BRITNEY SPEARS "FEMME FATALE TOUR" DEN 16 OKTOBER!!!! ;) :) :D

Sååå kul!

Kunde inte tro mina öron när pappa berättade min "avslutningspresent"!!! BRITNEY SPEARS!! ;)

Har inte ringt Lovisa än, Vi ska på middag hos henne ikväll och det skqa bli en liten överraskning då.... Haha, Hon kommer också skrika och hoppa av glädje som lilla jag gjorde ;)

Kan inte vänta tills 16 OKTOBER, 5 månader & en vecka kvar... Blääää! Det är såå långt tid!
 

 (eller om 5 månader då!)


Det kommer bli ett minne för livet och jag och min söta bästis kommer ha GALET kul!!  :D


Kramisar en överlycklig tjej :love:







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback