Packar till några dagar hos Bästis!<3

dsc_2013 (MMS)

Just nu är jag ifullfart med att packa inför resan imorn! Jag ska nämmligen , för tredje året irad.... Åka till min underbara bästis Lovisa till hennes landställe på Ornö!<3 Såå roligt! :D Åker imogon och på tisdagen kommer resten av familjen som jag sedan åker med hem på onsdag! Förra året gick jag & Lollo på tennisläger i 5 dagar och vi ska kanske göra det i år igen! Annars brukar vi bada som galningar,sola, snacka, spela badminton & kort, plocka smultron, gulla med fåren, paddla... ALLT kul två bästisar kan göra en sommardag! :) Åker bussen till hammnen imorgon och sedan hämtar de mig med båten och då köper vi alltid glass hihi<3 Nu måste jag sova, Men hinner nog blogga lite innan avresan imorn! Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback